Veelgestelde Vragen - Loft Lifestyle Salon
2652
page-template-default,page,page-id-2652,theme-bridge,bridge-core-2.7.9,woocommerce-no-js,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.7.0,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,columns-4,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-26.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-8551

Hoe kan ik jullie klantenservice bereiken?

Je kunt ons bereiken via mail: shop@lofthair.nl. Van maandag t/m vrijdag beantwoorden we onze mail dagelijks tussen 09.00 en 18.00 uur, en op zaterdag tussen 09.00 en 16.00 uur. Wil je telefonisch overleg met een van ons? Dat kan; laat je telefoonnummer achter in je mail en je wordt zo snel mogelijk teruggebeld, indien mogelijk dezelfde dag.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

In de regel worden producten binnen 3 a 4 werkdagen bij je bezorgd. Indien dit anders is krijg je hierover bericht.

 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt online betalen via IDEAL, VISA of MASTERCARD.

 

Hoe worden verzendkosten berekend?

Voor bestellingen boven €45,00 rekenen we geen verzendkosten. Voor overige bestellingen wordt €7,50 voor verzending in rekening gebracht.

 

Kan mijn bestelling als cadeau verpakt worden?

Jazeker, we pakken graag je product(en) feestelijk in. Voeg hiervoor ‘cadeauverpakking’ onder ‘overig loft service’ toe aan je winkelwagen.

 

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?

Ja dat kan. Pas de adresgegevens aan in het menu ‘mijn Loft’ nadat je bent ingelogd. Op dit moment behandelen we alleen bestellingen met afleveradressen in Nederland. Buiten Nederland is afleveren nog niet mogelijk.

 

Kan ik een Loft cadeaubon bestellen?

Jazeker. De Loft cadeaubon is tot een jaar na aankoop geldig en kan in onze salon in Bussum verzilverd worden voor behandelingen in de salon of spa of voor producten. Gebruik van de cadeaubon voor betaling in de webshop is (nog) niet mogelijk.

 

Ik probeer een bestelling te plaatsen maar het lukt niet. Doe ik iets verkeerd?

Nee, neem s.v.p. contact op met shop@lofthair.nl.

 

De kortingscode werkt niet. Wat nu?

Per bestelling kun je maximaal 1 kortingscode gebruiken. Wanneer dit niet werkt, neem dan s.v.p. contact op met shop@lofthair.nl.

 

Hoe weet ik welk product het best geschikt is voor mijn haar, huid?

In de shop kun je een product zoeken op categorie, bijvoorbeeld ‘shampoo’ maar door in de linkerkolom ‘shop by solution’ te selecteren vind je een lijst van de meest voorkomende behoeftes zoals bijvoorbeeld ‘droog haar’. Door deze te selecteren kom je bij een overzicht van de producten die het meest geschikt voor je zijn.

 

Kan ik ook persoonlijk advies krijgen van een kapper of schoonheidsspecialist?

Jazeker! Dat is een van de voordelen van shoppen bij Loft; we beschikken over een team van zeer gekwalificeerde kappers, visagisten en schoonheidsspecialisten die je graag helpen bij de keuze van je product. Mail je vraag aan shop@lofthair.nl, dan nemen we contact met je op. Laat een telefoonnummer achter dan bellen we je terug.

 

Mijn huid reageert allergisch op een product dat ik bij jullie heb besteld, wat nu?

Stop direct met gebruik van een product wanneer je huid hierop geirriteerd reageert. Aveda producten bestaan voor gemiddeld 95% uit natuurlijke bestanddelen. Dit is erg goed voor onze gezondheid en voor onze planeet, en toch bestaat de mogelijkheid dat je huid sommige ingrediënten niet goed verdraagt door allergie of intolerantie voor bepaalde stoffen. Neem s.v.p. contact met ons op viashop@lofthair.nl zodat we je persoonlijk kunnen adviseren.

 

Hoe kan ik producten ruilen?

We nemen alleen ongeopende en niet beschadigde producten retour. Stuur binnen 7 dagen na ontvangst je mail met verzoek tot retourneming aan shop@lofthair.nl. Je krijgt dan indien akkoord een retourcode, en ontvangt het aankoopbedrag, exclusief verzendkosten, terug op je bankrekening. Zonder retourcode nemen wij geen producten terug. Make up producten nemen wij uit hygiënisch oogpunt niet retour.

 

Mijn bestelling komt beschadigd aan, wat kan ik doen?

Neem binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op via shop@lofthair.nl wanneer je bestelling beschadigd aankomt. Gelieve een foto te maken het betreffende product en deze bij te voegen in je mail. Je krijgt dan nieuwe producten gratis toegestuurd.

 

Kan ik de producten testen?

Alle producten die je in onze webshop vindt, vind je ook in onze salon in Bussum. Hier kun je alle producten voelen, ruiken en proberen. Helaas kunnen we geen producten toesturen om te testen.

 

Heb je opmerkingen en/of tips waarmee wij je beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten via shop@lofthair.nl. We streven er naar onze dienstverlening voortdurend te verbeteren en hechten grote waarde aan je reactie.